Tanklöst

Jag tror jag var lite smartare än den ungefär 10-åriga tjejen jag såg idag när jag var i den åldern. Utanför mitt fönster är det en grästäckt innergård med en stor gunga som är väldigt populär bland barnen. I eftermiddags var det två tjejer där och gungade. Jag har mitt skrivbord mot fönstret så när jag sitter framför datorn har jag bra utsikt över innergården och gungan. När jag sitter och skriver ser jag någon gå där ute och tittar upp. Då har en av tjejerna lämnat gungan och gått bakom buskarna som omgärdar gungan. Hon tittar sig lite runt, drar ner byxorna och sätter sig på huk och kissar. Med rumpan bar rakt mot min huslänga. Hon hade lika gärna kunnat sätta sig mitt på gräset för buskarna dolde henne bara från en av fyra huslängor. Jag var bra sugen på att knacka på fönstret men kom fram till att hon nog mådde bättre av att inte veta hur synlig hon var och tyglade min jävliga sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0