Trött

Jag är inte bra på det här med tidiga mornar. Tre dagar i rad har jag klivit upp vid kvart över sex/halv sju och jag känner mig helt slut. Jag fixar att sitta och jobba, så illa är det inte, men jag gäspar ganska mycket. Idag fick jag kommentaren att jag kanske skulle börja dricka kaffe. Tror dock inte att det skulle få mig att sluta gäspa.

När jag satt och väntade på att functional moves skulle börja, var jag långt ifrån pigg, hade lika gärna kunnat gå och lägga mig. Det var dock inga problem att träna, körde på för fullt som vanligt. Helgen skulle jag just nu bara vilja ägna åt att sova, men jag har andra planer. Imorgon kväll får jag sova hur mycket jag vill men på lördag blir det fest på landet och då lär det inte bli lika mycket sömn.

Nog prat om sömn, nu ska jag vila lite på soffan och sedan faktiskt gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0