Äntligen helg

Igår hade jag en mysig kväll tillsammans med Lotta, Regina och Erika. Lotta höll i terapifikan denna gången och bjöd på hemmagjord polkaglass med marängäpplen, mumsigt värre. Sedan blev det tjejsnack och hundmys. Såna kvällar är energigivande. Fast det kändes lite tråkigt att det var torsdag och en hel dags pluggande var kvar innan helgen, för det kändes ju som en typisk fredagskväll.

Mina planer för kvällen har skjutits på tills imorgon, men det var lika bra med tanke på att jag redan känner mig trött. Det är tur att jag är bra på att vänta, eller. Nä, det är sjukt trist att vänta men jag har inte så mycket val.

Vad skönt att det är helg och vilken bra dag jag ska ha imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0