En efterlängtad säng

Nu är jag nere i Linköping igen. För några dagar i alla fall. Får se hur länge jag blir här. Jag ska vara här och vara ledig. Städa upp i lägenheten, hitta någon att umgås med, leta lägenhet och helt enkelt njuta av tillvaron.

Det ska bli skönt att få sova i min alldeles egna säng. Sängen på Karpathos var lika obekväm som alla sängar i Grekland brukar vara. Hård säng och hård kudde. Sängen hemhemma är bättre men ingen riktig höjdare. Därför är den egna sängen efterlängtad.

Dock kommer jag att sakna min fina lilla misse som fick stanna hos mina föräldrar. Åkte med Carl ner och kommer ta bussen upp igen och eftersom jag ska tillbaka igen om ca en vecka så kändes det bäst att lämna honom där.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0