Packa

Imorgon åker jag upp till Stockholm igen. Nio tar jag bussen till resecentrum vilket betyder att jag borde ha packat färdigt ikväll men den packning jag hittils har gjort är ganska så ogenomtänkt. Normalt sätt brukar jag vara ordentlig när jag packar, skriva listor och sätter igång i tid. Men inte nu och inte när jag åkte till Karpathos. Det som är viktigast är kläder, skor och dator för jag ska ju tillbaka igen på söndag.

Nä, nu borde jag ta tag i det och få det sista gjort så jag slipper stressa imorgon. Om det inte blir allt för tungt hade det varit skönt att promenera till resecentrum. Vet dock inte riktigt hur lång tid det kan ta att promenera dit.


Jag skulle vilja att det var fint väder nu de sista dagarna som jag är ledig så jag kunde ligga på gräsmattan med en bok och njuta lite, men det verkar inte riktigt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0