Ändringar

Jag som trodde att jag visste vad jag skulle göra och nu vet jag inget alls igen. Kunde företaget inte klämt ur sig lite tidigare att de funderade på att ta in To Me Group för att göra omdesignen?? Hade ju varit trevligt för mig att veta eftersom det påverkar mig ganska mycket. Nu kan jag troligtvis inte använda mig av den metod som jag senaste tiden har läst på om och förberett mig på att använda.

Det hela blir säkert bra ändå, för de som du ska hålla i hela omdesignen verkar i alla fall vilja samarbeta med mig. På torsdag ska jag ha möte med dem för att höra vad de har tänkt sig och vad jag kan tänkas få göra.

Idag har jag därför inte haft så mycket att göra, bara ringa massa samtal i morse och se till att informera min handledare om hur det ligger till, ganska värdelöst när man vill ha saker att göra, vill komma vidare. Imorgon ska jag dock få komma till Opic och lära mig lite mer om företaget och systemet, någonting värdefullt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0