Dagen

Oj vad mycket folk jag har träffat idag, och oj vad få namn jag kommer ihåg. Man borde egentligen tänka till lite när man blir presenterad för folk, då kanske man har en lite större chans att komma ihåg nya namn.

Det blev en heldag hos Opic, fick lite info av min handledare, blev runtvisad och fick hälsa på dem som jobbar där, tittade på verktyget som ska designas om och testade att lägga anbud och var medlyssnare på supportsamtal. Intressant dag. Nu vill jag bara veta vad jag ska göra också, ser fram emot mötet med To Me Group imorgon och hoppas verkligen att allt bli klarare. För jag behöver lite klarhet i mitt liv, för nu är allt väldigt rörigt. Inte för att jag för tillfället stör mig jättemycket på att det är rörigt men fortsätter det så här så blir det nog lite tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0