Gårdagens möte

Mötet igår gick bra, nu vet jag vad som kommer att ske de närmaste två veckorna. En förstudie ska göras för att reda ut exakt vad som behöver göras och vilken målgrupp som vi ska rikta in oss mot. Jag kommer att vara ansvarig för att göra en sitemap som förklarar hur verktyget fungerar som jag sedan ska presentera för de andra och sedan kommer jag att få vara med på de workshops som kommer att hållas.

Det jag nu måste fundera ut är hur jag vill vara delaktig i resten av arbetet, om jag vill koncentrera mig på en liten del eller vara med och göra lite i varje del av projektet och vad jag ska ha för fokus för uppsatsen. Lite klurigt men det ger sig nog. Det blir roligt att få samarbeta med några som faktiskt jobbar med interaktionsdesign, men läskigt också, för vad kan lilla jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0