Osäkerhet

Det händer inget, jag vill att det ska gå framåt och det är frustrerande att inte veta vad jag ska göra. Så klart är det uppsatsen det handlar om. Igår spenderade jag dagen på Opic och gjorde en sitemap över hela programmet som jag sedan gjorde om idag under eftermiddagen eftersom den var väldigt rörig och svår att förstå något av. Imorgon tänkte jag titta över den igen för att se så att jag inte har missat något. Så jag behöver inte ha dåligt samvete över att jag inte har gjort något, för det har jag.

Nu vill jag veta vad det ska bli av min uppsats. Jag har funderat lite över hur jag själv vill göra och jag tror att jag helst vill vara med under hela designarbetet, det känns som om jag skulle lära mig mest på det. Kanske kan jag då också ha kvar min frågeställning. Det som är klurigt är vad jag ska göra med teoridelen, än vet jag inte hur det är tänkt att designarbetet ska gå till vilket gör det hela lite klurigare. Jag har inte fått några reaktioner på det mejl jag skickade till min handledare där jag informerade om vad som hade hänt och det lilla jag visste om fortsättningen. Imorgon får jag nog författa ett nytt mejl med lite frågor och idéer (de få jag har). Ovissheten gör att jag går omkring med en oro i kroppen och känner mig dålig för att jag inte har kommit igång ordentligt än.

Strax ska jag i alla fall iväg på ett step-pass, då behöver jag inte tänka så mycket och får kanske utlopp för lite av oron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0