Torsdagen

Mellan halv nio och fyra var jag inne på Opic och jobbade, vi började med ett kort möte och sedan satt jag och pysslade med att komplettera sitemapen och söka artiklar. Eftersom jag var i stan och det var träningsdag passade jag på att gå ner till gymmet innan sektionsaktivas fest skulle börja.

Sektionsaktivas fest började med bowling, det gick ganska bra för mig i början men sedan försvann all förmåga att få klotet att gå dit jag ville och jag slutade sist men pinsamt låga poäng. Men jag hade det roligt i alla fall. När bowlingen var slut var jag ganska hungrig och till middag bjöds vi på en liten champinjonsoppa som förrätt och fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås till varmrätt. Mycket gott var det och generöst med mat dessutom.

Kvällen blev inte så sen och avslutades därför med en promenad hem till Skäggetorp. Det hade snöat ganska rejält under kvällen och det var inte lockande att sätta sig på cykeln och trampa, speciellt inte med ben trötta från träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0