Dagens planer

Så, vad ska man roa sig med idag måntro. Jag har bokat in mig på ett pass functional moves i eftermiddag som jag gärna vill gå på men det kommer nog inte vara så roligt att ta sig in till stan med cykeln med tanke på hur det snöar ute. Sen är jag sugen på att pussla lite. Det skulle vara roligt att baka lite men jag har fortfarande lite bröd kvar i frysen så jag vet inte om det är jättesmart.

Igår var det en lugn kväll. Efter middagen tog jag cykeln och gick till Ryd där Johanna bjöd oss på en god halloncheescake till fredagsfikan. En lagom aktivitet för det fredagströtta tjejgänget. Det var skönt att ha cykeln när jag skulle hem eftersom en stor del av biten är nedförsbacke. Innan jag gick och la mig tittade jag på det sista avsnittet av Mad Men, en av mina favoritserier tror jag. Sen var det väldigt skönt att få lägga sig i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0