Body balance

Sakta men säkert testar jag igenom passen på sporthallen. Idag var det dags för body balance. Jag har tänkt ganska länge att jag borde testa det men det har aldrig blivit av. Eftersom jag skulle på dop idag så var jag tvungen att träna på kvällen och det senaste passet var just body balance, perfekt tillfälle att testa alltså.

Det var ett pass som jag kan tänka mig att gå på igen. Kroppen fick jobba och jag kände mig väldigt avslappnad eftersom passet utförs till lugn musik och i nedsläckt sal och avslutas med avslappning. Några småsaker kände jag faktiskt igen från andra pass jag har kört, det är alltid roligt när man har koll på hur något ska göras när man gör något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0