Vinprovning

Just nu borde jag sitta och fundera över en frågeställning till uppsatsen men jag tycker att det är lite svårt att bara sitta och tänka. Men det vore bra om jag hade ett förslag att komma med tills på måndag.

Min eftermiddag och kväll är ganska fulltecknad. Klockan fyra ska jag vara inne i stan för att klippa mig. Får se vad jag gör med håret, jag är inte riktigt säker på vad jag vill göra. Efter det ska jag bege mig till Lambohov för fredagsfika och efter det bär det vidare till T1 för vinprovning hos Marie och Olof. Jag tror att det kan bli en mycket trevlig fredag. 

Kommentarer
Postat av: Mattias

vinprovning kan jag garantera blir trevligt :)

2010-01-22 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0