Helgen

Vilken helg det har varit! Inte så mycket sömn men väldigt mycket skratt. Helt plötsligt kunde ingen av killarna i styrelsen följa med på kick-offen så då blev det som det blev.

Redan i bilen dit, kl 8 på morgonen var skrattandet igång och så fortsatte det hela söndagen och måndagen. Vi började med att klara av de seriösa sakerna först och hade ett givande möte under förmiddagen. Sedan handlade det om att ha det roligt tillsammans. Vi åkta pulka- och tefatståg och rullade runt i snön, vi lagade mat, drack vin, åt godis och det var en massa tjejsnack. Kvart i fem på morgonen kom jag i säng och halv elva så var jag uppe igen. Jag var piggare än vad man kunde ha förväntat sig eftersom jag inte sov många timmar mellan fredag och lördag heller. Vi tog det lite lungt efter frukost och gick sedan en entimmespromenad runt i det snötäckta landskapet. Vid fyra begav vi oss hemåt igen, sjungandes för fulla halsar i min lilla bil.

Det var förfärligt roligt och sådana här saker skulle man vilja göra fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0