Längtar till helgen

Just nu vill jag bara att det ska bli helg. På fredag är det 2x25-årsfest i form av sittning vilket inte kan bli annat än roligt och på söndag ska jag en snabbis till Kumla för att gå på dop av ett litet kusinbarn vilket helt säkert blir trevligt.

Jag försöker att göra nytta och tar mig framåt men vet egentligen inte riktigt vad som är viktigast att göra just nu än att fundera vidare på frågeställning. Så jag läser lite i om goal-directed design, funderar och antecknar. Fick en uppsats skickad till mig från min handledare eftersom den liknade det jag kommer att göra. Den var väldigt intressant att läsa, inte bara för att jag ska göra något liknande utan mycket eftersom den handlade om att designa en självbetjäningsterminal för mammografiavdelningar.

Imorgon ska jag släpa mig iväg till skolan till kl 8 för att försöka få tag på en biljett till VSR, jag hoppas att det är som vi tror att de inte kommer att ta slut på en gång. Gör de det så kommer jag bli lite lätt sur, men jag vet inte om jag skulle tycka att det vore värt att släpa sig dit tidigare för att köa. Är ju faktiskt bara en kravall.

Imorgon kväll är det tänkt att jag ska lyckas med att både tvätta och träna. Det är inte säkert att jag går på passet som jag har bokat in mig på, det beror på hur mitt vänstra lår mår, har varit lite ömt sedan förra functional moves-passet. Är det inte helt piggt får det bli gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0