Lördag

Fredagens aktiviteter var mycket lyckade. Jag blev väldigt nöjd med frisyren, nu blev det väldigt kort bak med en längre lugg. Förändring förnöjer. Vi var inte så många som deltog vid fikan men det var lika trevligt som vanligt.

Kvällen hos Mari och Olof blev kanon. Vi började att laga middag tillsammans och när vi hade ätit färdigt åkte vinflaskorna och vinprovarspelet fram. Vi kom ganska snart fram till att ingen av oss har särskilt bra koll på vin och fick modifiera reglerna lite för att vi skulle få några poäng. Sex personer var vi och sex flaskor vin provade vi oss igenom. Senare under kvällen bakade vi en kladdkaka och blandade drinkar. Strax innan fem kom jag i säng, glad och trött.

När jag vaknar idag trodde jag att jag har sovit ganska länge eftersom jag inte kände mig så trött, men klockan var bara kvart över tio. Eftersom jag kände mig pigg bokade jag inte av functional moves-passet som var klocka två utan bestämde mig för att köra det. När jag tar cykeln mot sporthallen så börjar jag fundera över om det var en bra idé att träna efter fem timmars sömn och en del alkohol men det var inga problem. Visst var jag riktigt trött när jag sedan kom hem men lite trött är jag alltid efter att ha tränat hårt.

Till middag gjorde jag hemmagjord pizza och kvällen tänker jag spendera i soffan tillsammans med Saltis. Kan ge mig den på att jag inte kommer att hålla mig vaken så förfärligt länge.

Förresten är jag förfärligt tålmodig! Fast det kan ju bero på att jag inte har så många andra val än att vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0