Magisterpepp

Det där med att hitta en bra frågeställning är inte det lättaste, än har jag inte kommit fram till något bra och kommer jag inte fram till något imorgon tar jag nog och slänger iväg ett mejl till min handledare och ber om lite hjälp. Fast det är tråkigt att be om hjälp, vill själv.

Ikväll ska några av oss som skriver magisteruppsats samlas hemma hos Malin för tapas och sangria och peppa varandra. Mitt bidrag blir en gazpacho som jag slängde ihop igår. Lite vågat av mig eftersom att den enda gången jag har ätit det tyckte jag inte att det var någon höjdare. Denna verkar dock bli riktigt god, förutsatt att smakerna inte har förändrats totalt under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0