Redo för helg

När man har varit hungrig sedan kl 16 så går det fort att laga maten när man kommer hem kl 17.30. Eller i alla fall de delar som går att skynda på, gjorde vegetarisk lasagne och tiden i ugnen gick ju knappast att få gå fortare.

Nu har jag gjort mig redo för att bege mig ut i kylan (-20 grader) och cykla till Ryd för ComeComingfesten (ska vara homecoming men pga en felstavning första gången den hölls så har namnet fått bestå). Ser inte fram emot cykelturen men jag har ju ingen lust att sitta hemma ikväll bara för att det är lite (mycket!) kallt ute.

Hemtentan är inte färdig än, men nu har jag i alla fall bara en sida kvar, jag ser inte fram emot att skriva den men i morgon måste det bli gjort för söndag till måndag är det kickoff med styrelsen i skärgården utanför Norrköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0