Snöigt värre

Linköping blir bara mer och mer vintrigt. Det är väldigt vackert med snön men det var inte roligt att ta sig till och från campus idag. Inte ens när jag skulle hem vid tvåtiden hade de plogat alla bitar och jag fick pulsa igenom snön med cykeln för att ta mig fram. Imorgon får jag väl starta färden mot campus tidigare så att det finns tid att gå om det skulle behövas så jag kommer i tid till handledarmötet. Eftersom det bara fortsätter att snöa är det ju inte så troligt att det är helt framkomligt imorgon heller.

Det blir ingen träning för mig ikväll. Kändes lite för stressigt. Lyckades missa att sätta igång en av tvättmaskinerna så jag förlorade lite tid där och eftersom de stänger kl 21 skulle det bli lite tight att hinna. Får försöka ta mig till gymmet imorgon istället, tror jag kan offra någon timme på att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0