Träning och mera träning

Nu är det nog dags för en vilodag eller två. Jag har kört igång ordentligt med träningen denna vecka och hunnit med att träna tre gånger denna vecka. I tisdags var jag på gymmet, igår simmade jag i 40 minuter och idag har jag kört ett aerobics- och corepass. Jag var inte så motiverad att bege mig iväg idag, jag hade ju redan tränat två dagar i rad men eftersom jag hade bokat in mig tyckte jag att det ändå var lika bra att åka. Tur var väl det, för det var ett riktigt kanonpass! Jag kände mig på topp och hade gärna kört på längre med aerobicsen än vad vi gjorde, trots att jag hade lite svårt att hänga med i stegändringarna. Det är härligt när man går iväg från gymmet med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0