Sittningen

Det fick bli täckbyxor och tjocka skor när jag cyklade till Lotta för att öva på gycklet inför sittningen, -15 grader var det ute och kallare blev det nog under natten så det var ett klokt val. Varför blir det så kallt just de dagar då jag ska vara ute och cykla mitt i natten i finkläder?

Sittningen igår var väldigt rolig. Maten smakade bra, men tyvärr var potatisgratängen inte helt färdig så potatisen
var lite hård. Fina tal hölls till födelsedagsbarnen, vårt gyckel höll inte så stor klass men förhoppningsvis roade det lite i alla fall.

Resten av kvällen på Flamman spenderade jag i en egen liten bubbla, en väldigt trevlig bubbla. Det kanske är lite osocialt att ägna kvällen åt att hångla men det orkade jag inte riktigt bry mig om, jag hade det roligt och det var huvudsaken.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den nya frisyen passar dig väldigt bra!

2010-02-12 @ 12:16:20
Postat av: Tove

Tack! Jag trivs väldigt bra i den :)

2010-02-12 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0