Fredag

Idag har varit en tröttdag men det är nödvändigt för att få normal dyngsrytm imorgon. Jag har i alla fall lyckats görat lite nytta och tagit mig till banken. Annars har jag bara skrotat runt här hemma och badat i poolen. Det är såå skönt att kunna ta sig ett bad precis när man känner för det.

I helgen blir det bus och det ska bli riktigt roligt. Temat är ju fler flugor under smällan desto bättre.

Jobbet gick kanon. Jag var så glad över att det var sista dagen att allt gick väldigt lätt. Så skönt det ska bli med semester och lite frihet.

Till frukost/lunch gjorde jag en riktigt god äggröra, receptet hittade jag här. Jag har aldrig gjort äggröra tidigare och blev därför väldigt nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0