Hetta

Helgen har varit kanonfin. Vädret har varit bra och jag har fått chans att njuta av det i trevligt sällskap. På fredagkvällen kom Priyanka över och hon stannade till lördag eftermiddag. Vi pratade, promenerade och spelade kubb. Igår var jag på Mälaren med båten. Det var underbart skönt att få bada och njuta av solen.

Även om jag gillar värme så börjar jag tycka att det är lite väl varmt. På övervåningen där jag har mitt rum blir det så varmt att jag inte kunde sova något innan jobbet och jag sov inte särskilt bra efter jobbet heller. Även om jag har fönstret öppet så är det något som gör att det inte kommer in frisk luft som det gör på nedervåningen.

Det är lite varmt att sitta i bilen och jobba också, inatt öppnade jag upp passagerarfönstret också med hopp om att få in lite mer luft men det gjorde inte så stor skillnad. Men, men, fyra dagar till ska jag allt lyckas stå ut.




Någon är väldigt förtjust i borstnejlikorna plockade i hagen, speciellt bladen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0