Lång dag

Just nu sitter jag på en buss mot Linköping. Jag har tre väldigt oroliga timmars sömn i kroppen och kommer inte att få sova igen förrän vid 6-7 ikväll. Oj, vad jag längtar efter sängen. Men än har jag i alla fall inga problem med att hålla ögonen öppna.

Inatt fick jag köra två helt nya trakter och efter att ha kört den första trakten var jag lite orolig över att jag inte skulle bli färdig i tid eftersom den tog över två timmar att köra. Nu gick den andra väldigt fort, tio i sex hade jag avrapporterat och lämnade filialen. Hemma hann jag med att både dusha och bre mig en macka vilket var tur för det var ganska så svettigt att jobba inatt.

Jag åker till Linköping för att gå på en anställningsintervju, så jag känner mig lite nervös. Jag har aldrig gått på en anställningsintervju som har varit så viktig för mig förut. Satt och förberedde mig lite i går kväll och lite nu på bussen så förhoppningsvis kan jag komma med något vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0