Duktigt tidningsbud

Jag är ganska bra på att dela ut tidningar, jag börjar verkligen komma in i jobbet nu. I går natt fick jag köra två trakter för första gången i år och det gick alldeles utmärkt. Den första trakten körde jag på en och en halv timme vilket är tjugo minuter snabbare än vad jag kört den tidigare dagar. Den andra trakten ska jag har kört någon gång tidigare men jag vet inte när och inte hur ofta och det visade sig att den var omgjort och omkastad så jag kände knappt igen mig. Trots detta blir jag färdig precis i tid, 6.00 lägger jag sista tidningen på lådan!

Idag har jag kännt mig riktigt trött, troligtvis för att jag inte lyckades somna på en gång när jag kom hem. Efter att ha legat och halvblundat en stund på soffan känns det i alla fall lite bättre nu och det ska nog inte vara några problem att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0