I Kungsängen

Nu är jag hemhemma och väntar på att det ska bli dags för första nattens tidningsbudande. Verkar som jag får sällskap i mitt väntande av bror min, han håller på och fixar så vi har en film att se på. Jag lyckades sova till halv tolv som jag tänkt mig men jag känner mig segare i huvudet idag än vad jag gjorde igår, men det är nog ingen större fara när jag kommer ut i friska luften och får vara igång lite.

Presentationen på To Me Group gick ganska bra, jag var ju inte jätteförberedd och lite nervös vilket gjorde sitt till. Det som gick bra var att svara på de frågor som de hade efteråt, intressanta frågor också så något måste de ha förstått. Roligt nog var det en av dem som blev inspirerad av att använda en datainsamlingsmetod som jag pratade om i ett projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0