Imorgon gäller det!

Jag tror på mig själv inför morgondagens opponering. Jag har hyfsat bra koll på det jag ska prata om och har ännu tid på mig att träna igenom presentationen några gånger till.

Det ska bli riktigt spännande att lägga fram imorgon. Jag undrar hur många det är som kommer att komma och lyssna på min framläggning och hur många jag kommer att prata inför på Davids framläggning. Det brukar inte vara några jätteansamlingar i alla fall. Min egen framläggning känner jag mig inte särskilt nervös inför, mest nyfiken på hur David kommer att lägga upp det och vilka frågor jag kommer att få. Jag tror att jag kan motivera mina val och att jag har så mycket koll på det jag har gjort att jag kan besvara frågorna som kommer.

Både mamma och pappa kommer ner för att vara med på framläggningen och brorsan tänkte också komma. Första gången de får se mig i universitetsvärlden. Troligtvis sista också. Det är inte jag som har bjudit ner dem, det var mamma som frågade om vem som helst fick komma och lyssna och om det var okej om de kom. Men det är roligt att de visar intresse för det jag har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0