Morgonjogg

Tro det eller ej, men imorse var jag ute och joggade, innan frukost!

Jag vaknade lite innan väckarklockan och eftersom jag kände mig hyfsat pigg gick jag upp. Eftersom jag troligtvis inte skulle kunna gå på passet som jag hade bokat in på kvällen tänkte jag att jag kunde gå ut och jogga. Efter lite funderande fram och tillbaka bestämde jag mig för att testa. Jag har aldrig tränat innan frukost och drar mig lite för att träna på morgonen eftersom jag brukar kunna bli illamående då. Men kl 8 lämnade jag lägenheten och 28 minuter senare var jag tillbaka och mådde inte alltför tokigt. Det var ju inga problem att jogga innan frukost, blev bara väldigt hungrig efter att jag stretchat färdigt och det är ju inte så konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0