Skitiga händer




Man blir bra skitig om händerna av att dela ut tidningar. De två första nätternas jobb har gått bra. Jag kan ärligt säga att det faktiskt har varit lite trevligt att komma tillbaka. Den här veckan får jag köra samma trakt och bara en trakt så jag behöver inte känna mig stressad och har tid på mig att komma in i jobbet igen. Det enda som är lite surt med att köra bara en trakt är att jag inte börjar förrän 3.30.

Det känns att jag sover vid fel tid på dygnet, för jag känner mig trött trots att jag sovit runt åtta timmar de senaste dagarna. Förhoppningsvis kan det bli lite bättre till nästa vecka när jag har haft omvänt dygn i några dagar.

Det har varit helt underbart väder de här nätterna. De har varit klara och strålande solsken när solen har stigit upp. Det gör det mycket roligare att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0