Snart omvänt dygn

Jag har någon sorts plan på att försöka stanna uppe ett tag i kväll/natt så att jag kan sova till halv tolv imorgon. Kan jag göra det så tror jag inte att det ska vara några problem för mig att hålla mig vaken imorgon natt när jag ska jobba. Jag kan inte påstå att jag ser fram emot tidningsjobbet, men det är bara fem veckor och det ska jag nog stå ut med. Det är ju värt att i alla fall få in pengar till hyran.

Jag borde försöka hitta på något som jag kan roa mig med tiden innan jag åker till jobbet, när familjen ligger och sover. Man blir ganska trött på att bara se på tv och det känns som ett ganska dåligt sätt att använda tiden på. Det finns ju bättre saker jag kan göra, som inte stör de som sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0