Trötter

Oj, oj vad svårt det var att ta sig upp idag. Jag hade ställt klockan på tolv vilket innebar att jag fick mindre än fem timmars sömn. Det känner jag av. Det är som att de där fem timmarna är mindre värda än vanligt när det är fel tid på dygnet som man har sovit.

I morse blev jag tillfrågad om jag ville jobba i natt igen men jag svarade att jag gillar min ledighet. Jag har ju faktiskt inte hunnit vara helt ledig sedan jag kom från Linköping. Eftersom jag har två dagar (nätter) ledigt kan jag ställa om mitt dygn lite och leva lite normalt de lediga dagarna och det tycker jag är värt ganska mycket.

Jag har aldrig gjort så lite på jobbt som jag gjorde i natt. Tjejen som jag lärde upp fick göra allt själv, så att hon fick testa på jobbet ordentligt så det går smidigt när hon ska köra trakten själv. Det innebar att jag mest fick stå och vänta, dra pirran med tidningar (det tyckte jag att jag i alla fall kunde ställa upp med) och komma med små tips som jag kom på under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0