Förkylt

Jag är trött och seg, snorar och rosslar. Det är inge roligt. Förkylningen kunde ha kommit för någon vecka sedan, inte precis nu när exjobbet äntligen (!) har tagit fart. Nu när jag behöver vara pigg.

Jag har, trots förkylning, varit duktigt idag och pluggat mellan 8-17. Större delen av tiden ägnade jag åt att göra expertutvärdering av det system som ska omdesignas. Efter lunch var jag iväg på handledarmöte och berättade om vad som hänt och fick tips på inriktning för uppsatsen. Tre artiklar hade min handledare hittat som använde metoder som jag kanske kan göra något roligt av. En av dem läste jag idag, den som verkade intressantast. Den metoden förutsätter dock att designteamet är villiga att testa en ny metod. Får ta och höra mig för imorgon när vi ska gå igenom expertutvärderingarna. Det är ju lite brått att bestämma vad jag ska göra med uppsatsen nu eftersom projektet har satt igång och de olika momenten ligger ganska tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0