Jogging

Haha! Konditionen är hyffsad ändå. Idag fick jag för mig att jag skulle testa att jogga runt Skäggetorp istället för att ta en promenad. En halvtimme var jag ute och det gick utan problem. Jag joggade hela tiden och tycker att jag höll hyffsat bra tempo dessutom. Det ska tilläggas att jag gjorde det med sega träningsvärkben. Det är ju inte jätteroligt men jag tror nog att jag kan tänka mig att försöka mig på det igen.

När jag kom hem idag vid fem och kollade mejlen fick jag en trevlig överraskning, jag hade vunnit en tävling. 250 kr i en inredningsbutik. Ingen jättevinst, men eftersom jag inte alls trodde att jag skulle vinna och inte brukar tävla särskilt ofta var det roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0