Sista styrelsemötet

Idag är det första styrelsemötet då jag inte behöver ha med mig datorn och agera sekreterare, men också mitt sista styrelsemöte. Det blir lite konstigt att inte gå på några mer möten men samtidigt har jag gjort mitt i styrelsen nu. Efter ett och ett halvt år. Det har varit både lärorikt och ibland riktigt, riktigt roligt. Några nya vänner har jag lärt känna genom styrelsen och några har jag fått en lite djupare relation till. Jag hoppas den nya styrelsen kan lyckas med att få en så bra stämning som vi har haft. För styrelsearbete behöver inte bara vara allvarligt och tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer sakna dig o ditt "jag har gjort rutinarbete" hädanefter!

2010-03-26 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0