Snart lite ledighet

Idag packar jag väskan och imorgon tar jag katten och åker upp till Stockholm och Kungsängen. Hemhem, till familjen. Eftersom det inte blir något jobb imorgon är det lika bra och åka upp direkt på morgonen. Då slipper jag jobbig trafik och stress. Förhoppningsvis kan jag sätta mig och plugga lite när jag har kommit hem, borde verkligen utnyttja den tid jag har. Annars hade jag tänkt vara ganska ledig över påsken, möjligtvis fixa med lite skisser i Visio, men det känns inte så betungande, mest roligt.

I två hela dagar har vi suttit i ett litet rum och skissat på den nya designen. Det är roligt men jag var riktigt seg i huvudet idag när jag cyklade hem. Jag undrar lite hur jag ska få ihop tillräckligt med material till en magisteruppsats på det jag undersöker, men det löser sig förhoppningsvis. Får ta och rådgöra lite med min handledare. Något positivt är att han i alla fall tyckte att min frågeställning är bra. Ett steg på vägen mot en färdig uppsats. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0