Svish säger det

Dagarna går fort. Till och med helgen som till större delen spenderades i soffan för att vila bort förkylningen gick väldigt fort. Det är väl både bra och dåligt.

Det var välbehövligt att ta det lungt i helgen. Det var tur att jag hade köpt mig strumpstickor i veckan för då hade jag något trevligt att roa mig med, nämligen att sticka fingervantar. En vante hann jag göra färdigt och den blev riktigt fin. Jag känner mig duktig som har tagit mig igenom ett helt stickmönster alldeles själv, jag lär mig.

En liten tur utan för hemmet fick jag i alla fall när jag på lördagkvällen tillsammans med några vänner åkte iväg till Norrköping och såg Alice i underlandet i 3D. En mysig film men jag är inte jätteimponerad av 3D tekniken, jag hade förväntat mig att det skulle vara lite häftigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0