Tillbaka till träningen

Träning och middag, sedan blev jag jättetrött. Jag är fortfarande lite smått rosslig i halsen men har kännt mig pigg i kroppen så när det fanns ett steppass med platser kvar idag vid fem bestämde jag mig för att boka in mig och cykla dit. Det var ett jobbigt pass, men jag vet inte om det berodde på förkylningen eller att det var en ledare som kom från Medley i Mjölby och körde ett helt annat upplägg.

När jag kom hem vid halv sju var jag inte alls sugen på att sätta igång att koka soppa som jag först hade tänkt utan improviserade fram en lite snabbare middag. Omelette med timjan, en korv och en smoothie på apelsin och kiwi. Gott och enkelt. Kändes lite nyttigare än mackor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0