Lördag

Den är inte helt fel att vara stamkund hos en frisör. Var och klippte mig idag och var inte medveten om att stället jag brukar klippa mig på inte har studentrabatt på helgen men min frisör var snäll och gav mig rabatt ändå. Det blev en kort lugg igen, inget planerat men jag känner mig nöjd.

Det var en härlig känsla när jag cyklade hem från träningen i vårjacka och utan vantar. Det enda som fattades idag var solen. Den var framme igår men då hade jag inte tid att vara ute mer än när jag tog mig till och från mötet i stan.

Ikväll ska jag på födelsedagsfest, två tjejer i tvåan som fyller år. Kan bli trevligt, slår i alla fall att sitta ensam hemma.


                               

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mkt snyggt! Du passar i den lite mörkare färgen också!!

2010-05-22 @ 03:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0