Dator-Tove

Igår var jag i Stockholm och lekte dator från halv åtta på morgonen till halv fem på eftermiddagen. Att jag lekte dator betyder att jag skötte vår pappersprototyp när vi gjorde användbarhetsutvärderingar på den. Ett lite lätt komplicerat jobb eftersom pappersprototypen är väldigt stor (nästan ett komplett upphandlingsverktyg). Men jag gjorde jobbet bra.

Idag efter den sista utvärderingen frågade Tina, som jag jobbat tillsammans med på To Me Group, när jag skulle lägga fram uppsatsen eftersom hon gärna ville komma och lyssna. Tyvärr var hon bortrest då men hon frågade om jag kunde tänka mig att göra en presentation för alla på företaget. Klart jag kan! Det är ju jätteroligt om det är någon som är intresserad av att höra vad jag gjort, även om jag inte tycker att det är sådär jätteroligt att prata inför folk.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad häftigt att du är klar Tove! Bra jobbat!!!

2010-05-27 @ 21:35:29
Postat av: Tove

Tack :) Visst är det!

2010-05-28 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0