Framläggning bokad!

Då var det gjort. I måndags skickade jag in helgens arbete och fick snabbt tillbaka ett svar med några förslag på ändringar och kommentaren att den var tillräckligt bra för att jag skulle kunna boka datum för framläggning. Den 10 juni blir det av! Det känns lite smått overkligt att jag kommer att bli färdig innan sommaren och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag känner mig på väldigt gott humör just nu.

Ändringarna fixade jag till så fort som möjligt och nu har jag skickat in uppsatsen igen. Jag hoppas att referenserna stämmer och att det inte är något mer jag behöver fixa till. Det enda som är kvar är att han som jag ska opponera på ska boka tid för sin framläggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0