Helgens planer

Jepp, det blir uppsats hela helgen. Tänkte igenom det hela igår och planen är att jag ska ha en i princip färdig uppsats att lämna in till min handledare på måndag. Jag tänkte sitta mellan nio och fem idag, med lite pauser för att tvätta och kanske en joggingtur eftersom steppasset blev inställt. Hur mycket jag hinner idag får avgöra hur mycket jag behöver sitta imorgon. Lite tråkigt att sitta inne när det är så fint väder ute men jag satt i solen på uteplatsen och åt min frukost och tänkte göra samma sak under lunchen.

Nu under morgonen har jag kompletterat lite i inlednings- och metodkapitlet och börjat skriva på det som han ville att jag skulle lägga till i diskussionen. Sedan ska jag lägga till lite bilder för att förtydliga det jag skriver om i diskussionen och skriva slutsatser. Sen är det nog bara småpill kvar och en sammanfattning som borde skrivas. Jag känner mig lite beslutsam och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0