Uppsatsen

Nu blev jag nästan lite nervös. Jag skickade in min analys och diskussion till min handledare förra veckan och eftersom jag inte hade hört från honom skickade jag en påminnelse idag. Han hade visst fått in nio uppsatser samtidigt, så det är inte så konstigt att det dröjde. Men det jag blev nervös över var att han tror att jag kan bli klar innan sommaren. Om jag lägger på ett kol. Det känns nästan som om jag borde jobba lite i helgen, för nästa vecka ska jag vara med och göra användbarhetsutvärderingar på prototypen så jag kommer ju inte ha hela veckan till förfogande för att skriva på uppsatsen. Sen borde jag försöka fixa en opponent och någon att opponera på också. Gah! Nu är framtiden helt plötsligt väldigt nära.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej,



Kunde av någon anledning inte kommentera ovanstående inlägg så jag väljer det här istället. Har du planerat någonting rörande datum för när du kan lägga fram? Jag och Martin ska försöka lägga fram i början av juni om det går. Vore kul om vi som lägger fram hittar på någonting för att fira tycker jag. En middag, fika, champagne... någonting. Det skulle kännas så tomt att lägga fram och sen inte få fira ordentligt!

Kram Malin

2010-05-22 @ 22:56:45
Postat av: Tove

Jag har pratat med David och sista datum är ju den 11 juni så senast då kommer vi att lägga fram. Jag tycker absolut att vi borde hitta på något, jag vill fira ordentligt om jag blir färdig :) Det är ju det sista vi gör på kogvet!

2010-05-23 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0