Uppsatsen

Det är ganska roligt att skriva på uppsatsen, egentligen. Så länge jag vet ungefär vad jag ska skriva det vill säga. För det är när det tar stopp som det är jobbigt, riktigt jobbigt. Det är då jag tröttnar på att tänka och kommer på andra saker som jag skulle kunna göra, som inte alls har med uppsatsen att göra. Jag kanske borde försöka komma på någon mer fråga som är mer detaljerad till frågeställningen för att få empiridelen mer tydlig, men det är så tråkigt att tänka på just det. Jag försökte igår men tröttnade ganska snabbt. I morse klämde jag dock fram två frågor till.

Jag tar mig i alla fall lite framåt varje dag. Igår på förmiddagen producerade jag ganska mycket text och idag har jag nog skrivit en 600 ord och då har jag varit iväg på ett möte för att planera användarstudien också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0