Fredag

Dagen har spenderats med att sammanfatta användarutvärderingarna och börja skissa på nya lösningar. Vi hade en väldigt fnittrig eftermiddag och kanske inte helt produktiv, men det är ju fredag så det är lite okej.

Ikväll ska jag på en väns examensfest. Tanken var att alla skulle ta med sig tapas och så skulle vi sitta i solen och ha det trevligt. Just nu är himlen grå och regnet öser ner så det där med att sitta ute blir det nog inte mycket med. Jag håller i alla fall på att fixa mitt bidrag till middagen, grönsaks- och fetafyllda smördegsknyten. Jag gjorde röran igår och lägger ihop och gräddar dem nu så att smördegen håller sig frasig och fin.



Röran består av paprika, purjolök, tomat, oliver, fetaost, vitlök, torkad basilika, lite tomatpuré och tabasco.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0