Ansvar

Idag har vi haft vår interna mötesdag, vilket innebär att vi bara har interna möten bokade under dagen på jobbet. Det blev därför inte mycket annat jobb gjort. Det kommer vara ganska fullt upp denna vecka, precis som de som just har passerat. Mitt främsta jobb blir att se till att användbarhetsutvärderingarna på prototypen jag jobbade med förra veckan flyter på som de ska. Det känns roligt att jag har fått det ansvaret. Det är jag som har gjort prototypen, även om Tina var med och gjorde grunden för skisserna, jag har tagit fram uppgifter för utvärderingen och förberett vad testledaren kommer att säga. Troligtvis är det också jag som kommer att vara testledare under utvärderingarna. Även om det inte är någon stor och särskilt komplicerad prototyp är det roligt att jag har fått förtroendet att göra så mycket själv. Jag borde vara nervös men jag tror att jag litar på att det finns en anledning till att Tina litar på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0