Ny arbetsvecka

Idag har det varit fullt ös på jobbet och det lär fortsätta på samma sätt för på torsdag har vi leverans i ett av projekten jag jobbar i. Idag har jag suttit och jobbat en hel del i Indesign och kommit fram till att det är ett riktigt trevligt program att jobba i, i alla fall för de saker som jag använde det till. Saker hamnade där jag la dem och det var inte så svårt att klura ut hur jag skulle göra det jag ville göra.

Höll en bra intervju idag på sjukhuset. Jag tror att det kan ha haft lite att göra med personen som jag intervjuade, jag fick en bra känsla när vi satt där och jag ställde mina frågor. Hon var väldigt lugn och kändes trygg och jag kände mig likadan så det hela flöt på väldigt bra, även om den inte tog så lång tid.

Helgen spenderades hemhemma. Jag hann med promenad i skogen, fika med Stina på stan, förfödelsedagsmiddag för mamma tillsammans med Westins och inhandling av present. Jag åkte hem lite tidigare än vanligt på söndagen och spenderade kvällen i mysigt sällskap.
Tagen för några veckor sedan på väg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0