Söndagspyssel

Jag skippade att spendera dagen på jobbet och spela Civilization och ägnar dagen åt att komma ifatt livet lite. De senaste tre veckorna har jag knappt haft någon egen tid alls och den tid jag har haft har ägnat åt att göra de viktigaste sakerna som måste bli gjorda. Därför kändes det som att jag kunde göra bättre saker med dagen än att sitta och spela från tio på morgonen till sent på kvällen, även om det säkert hade varit väldigt trevligt. Sen var det lite av en bonus att jag fick lite extra tid att pussa på den fina kille, som jag nu vågar kalla pojkvän.

Nu sitter jag i myskläder på. Jag har påbörjat att sortera in recept i min receptpärm, bröd ska bakas, hår ska färgas, mat ska planeras för nästa vecka och en rensning av garderoben ska nog också hinnas med. Kommer säkert på lite annat småpyssel jag kan ägna mig åt också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0