Kravall

Igår fick jag vara student igen och det var inte helt fel att få återuppleva det för en kväll. Kvällen började med att jag och Lotta åt hemmagjorda hamburgare hemma hos mig och dansade loss så att Saltis blev lite förskräckt. Vädret kunde ha varit bättre, men vi tog oss i alla fall till en förfest i Ryd, om än lite blöta. Trots att vi knappt kände någon där, och nästan alla var teknologer, var det en schysst förfest. Vi promenerade till kravallen och hade turen att inte behöva stå och köa så länge ute i regnet. Det är lite sjukt hur fort tiden gick, jag hade kanonroligt och helt plötsligt börjar de spela Stad i ljus och det var dags att gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0