Torsdag

Det gjorde inget att det var lite halvgrått när jag cyklade iväg till jobbet imorse, för min värld var ljus. Vad som än händer framöver så har jag ett ganska bra liv just nu.

I helgen bär det av mot Stockholm för att byta däck på bilen och hälsa på föräldrarna. En fika med Stina är också inplanerat. Det känns som det kan bli en bra helg. Bara lite segt att jag jobbar till fem vilket gör att jag kommer fram ganska sent.

Funderar vad jag borde ta med mig i helgen, tror inte att det är så mycket. Så länge alla kattsaker kommer med och lite kläder så är det lugnt. Känns inte som om jag behöver ta med mig datorn ens, jag har ju min fina Samsung Galaxy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0