Fisk

Hör och häpna, Tove har tillagat fisk för första gången någonsin och hon åt även upp den!

Firren innan den åkte in i ugnen
Sen betyder ju inte det att jag tyckte att det var kanongott. Det var på nivån ätbart, för det smakade ju fortfarande lite fisk om fisken. Det blev en matlåda och den ska jag äta på jobbet imorgon och jag har börjat fundera på om jag inte ska testa att laga fisk några fler gånger. Det kan ju vara så att det går att vänja sig lite och kanske lära sig att tycka det är gott. Det hade varit praktiskt. Receptet hittade jag i dagens DN och bestämde mig för att det var värt att testa, det var ju ändå gjort av Jamie Oliver.
Jag serverade fisken tillsammans med pasta, parmesanost och ruccola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0